Ispaghol(Psyllium): benefits & side effects, in Urdu

اسپغول ، (Ispaghol): فوائد ، استعمال اور مضر اثرات

اسپغول کو پلانٹگو اوویٹا پلانٹ کے بیجوں سے پیلییلیم بھوسے کے چشمے بھی کہا جاتا ہے۔ اس کی جڑیں (Ispaghol) “isp” اور “ghol” کے ساتھ ملتی ہیں ، جس کا مطلب ہے “گھوڑے کا پھول”۔ پودے کی لمبی اور تنگ پتی ہوتی ہے اور اس میں لگ بھگ 70٪ قابل حل فائبر اور 30 ​​ins ناقابل حل فائبر ہوتا ہے۔ یہ ایک جڑی بوٹی ہے جو ایشیاء ، بحیرہ روم کے خطے ، اور شمالی افریقہ کی آبائی ہے۔ مؤثر وزن میں کمی اور ابتدائی نہر سے زہریلے مادے کو صاف کرنے کے لئے ایک معیاری علاج کے طور پر جانی جاتی ہے ، اسپغول کےمتعدد صحت سے متعلق فوائد ہیں۔

Ispaghol

:کے فوائد(Ispaghol)اسپغول

:قبض

اسپغول اچھا علاج ہوسکتا ہے جو ہرعمر کے لیے قبض کو دور کرنے کے لئے جلاب کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔ اسپغول میں ناقابل تحلیل فائبر فوری طور پر پاخانہ پگھل اور پھول جاتا ہے ، جس سے آنتوں کی نقل و حرکت بہتر ہوتی ہے۔ ایک گلاس گرم دودھ کے دوران دو چائے کے چمچ اسپغول شامل کریں اور استعمال کریں جب آپ باقاعدگی سے کچھ ہفتوں تک بستر پر جاتے ہیں۔

ispaghol

:اسپغول (Ispaghol) وزن کم کرنے میں معاون ہے

عمل انہضام کو بہتر بنانے سے ، یہ جسم سے زہریلے مادے کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مزید برآں ، یہ آپ کے کھانے کی خواہش کو بھی کنٹرول کرتا ہے اور اسی وجہ سے ، آپ کے وزن کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔ اگر آپ صبح کے وقت خالی پیٹ پر لیموں اور پانی کے مرکب کے ساتھ اسپغول بھوسی لیتے ہیں تو ، اس سے آپ کا وزن کم ہوجاتا ہے۔

ispaghol

:اسپغول اسہال(پیچش) کے علاج میں مدد کرتا ہے

دہی ، اسپاگول بھوسی اسہال(پیچش) کے علاج میں مدد کرتا ہے۔ پانی میں گھلنشیل خصوصیات کی بدولت یہ آنتوں کے اندر پانی جذب کرتا ہے اور آپ کے پاخانہ کو سخت کرتا ہے۔ اور اسی لئے دہی پروبائیوٹکس مہیا کرنے میں مدد کرتا ہے. جو اسہال(پیچش) کے علاج میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

ispaghol

:کولیسٹرول کو کنٹرول کرتا ہے

کولیسٹرول کو اسپغول کا استعمال کرتے ہوئے بھی کنٹرول کیا جاسکتا ہے۔ تحقیق کے مطابق ، اسپغول ایچ ڈی ایل (اچھے کولیسٹرول) کی حد کو بڑھا سکتا ہے. اور ٹائپ 2 ذیابیطس کے مریضوں میں ایل ڈی ایل (خراب کولیسٹرول) کی حد کو کم کرسکتا ہے۔

ispaghol

:بلڈ شوگر کو کنٹرول کرتا ہے (Ispaghol)اسپغول

پانی میں گھلنشیل ریشے جیسے اسپغول خون میں گلوکوز کی سطح کو کنٹرول کرنے میں معاون ہیں۔ تحقیق کے مطابق ، ٹائپ 2 ذیابیطس میں اسپغول بھوسی کا استعمال مفید ہے۔ بہتر نتائج کی درخواست کرنے کے لئے پانی کے ساتھ کھانے کے بعد اسپغول لیں۔

:تیزابیت

اگر آپ تیزابیت سے متاثر ہیں تو ، اسپغول بچاؤ میں شامل ہے۔ یہ ایک پرت بنا کر پیٹ کے استر کو تیزابیت سے بچاتا ہے۔

:ہاضمہ کی تشر

گھلنشیل اور ناقابل تحلیل دونوں ریشوں سے بھرا ہوا ، اسپغول آپ کے پیٹ میں آنتوں کے ذریعے خوراک کی نقل و حرکت کے لئے گزرنے کو صاف کرکے تحریک کو باقاعدہ بنانے میں مدد کرتا ہے۔ آپ ایک گلاس چھاچھ کے دوران 2 چائے کے چمچ اسپغول لیں گے اور سونے سے پہلے اس کا استعمال کریں گے۔

استعمال کرنا چاہئے؟(Ispaghol) کتنا اسپغول

مختلف تحقیقوں کے مطابق ، ایک دن میں 8 آونس پانی کے ساتھ کولیسٹرول کو کم کرنے کے لیے 10 ، اس میں روزانہ 10 سے 20 گرام اسپغول کھا سکتا ہے۔ ایک دن میں 20 گرام اسپغول بھی قبض کو روکنے میں معاون ہے۔

isabgol

کا استعمال کیسے کریں؟(Ispaghol)اسپغول

دودھ ، شہد ، جوس ، یا اسمودی میں اسپغول شامل کریں۔

اسپغول کو اپنے دہی میں شامل کریں۔

.یہ گرم پانی کے ساتھ بھی لیا جا سکتا ہے

You can see more on our Blogspot https://crawlbeast2.blogspot.com/

Leave a Reply